Noves propostes que acosten posicions de les parts, però que no possibiliten l’acord
Avui hem tingut la sisena reunió del conveni col·lectiu. Ambdues representacions hem realitzat propostes d’acostament, però, tot i així, ens falten qüestions fonamentals com:
- Els increments, en què ens separa pràcticament un 0,5 % per any.
- La retirada i l’eliminació de la compensació i l’absorció.
- Les hores de visita mèdica per acompanyar familiars.
- Les millores anuals en la cobertura de l’assegurança d’incapacitats.
- En violència de gènere, mantenim les nostres propostes.
Aquests temes són els que ens separen, i així ho hem fet veure a la patronal. Li hem indicat que en la propera reunió s’ha d’avançar per intentar arribar a l’acord en el conveni.
La propera reunió serà el 25/06/2025.
Implica’t i participa per un conveni digne!
