COMUNICAT 4. Conveni del metall de Tarragona

La patronal recula i sol·licita desbloquejar la taula de negociació

Divendres passat la patronal va entregar un comunicat als sindicats en què rectificava el seu posicionament de ruptura i ens sol·licitava als sindicats la reobertura de la taula de negociació. 

En aquest sentit i davant la sol·licitud de la patronal, tots dos sindicats hem comunicat una data (el 15/04/26) per reunir-nos i reprendre les negociacions del conveni col·lectiu.

Així mateix, en els propers dies totes dues federacions prepararem els punts a abordar en la reunió esmentada.

Aquesta reunió serà transcendental per comprovar si, realment, la patronal està o no per la negociació del conveni.

ÉS EL TEU CONVENI, DEFENSA’L!

Afilia’t! Contacta