COMUNICAT 4. Conveni de majoristes de fruites i verdures de Barcelona

La patronal insisteix a no complementar els 30 primers dies d’IT

Avui, 21/03/2025, hem realitzat la quarta reunió del conveni col·lectiu. 

La patronal insisteix en el propòsit d’eliminar el complement d’IT els primers 30 dies de baixa, cosa que justifica, sense la documentació prèvia, per l’elevat absentisme que ells asseguren que existeix. La part social hem insistit, com en les reunions anteriors, que aportin les dades per poder analitzar i avaluar aquesta situació, ja que entenem que es tracta més d’un interès d’estalvi de costos dels primers dies d’IT. 

Per altra banda, hem manifestat la necessitat de poder sol·licitar els dies d’assumptes propis sense les limitacions actuals.

També hem insistit en el plus de carretoner i A continuar avançant en la classificació professional, així com en els altres temes de la nostra plataforma. 

Finalment, i en la mateixa línia de la reunió passada, els hem dit que aportin en la propera reunió el percentatge d’absentisme sectorial, entenent com a tal les faltes no justificades i l’IT de malaltia. 

La propera reunió la tindrem el 08/04/2025.

Per una negociació de conveni justa, participa! 

És el teu conveni, són els teus drets!

Comunicat 4

Afilia’t! Contacta