COMUNICAT 10. Conveni del metall de Lleida

Conveni signat!

Avui, 05/09/2025, hem signat el Conveni col·lectiu del sector de les indústries siderometal·lúrgiques de la província de Lleida. 

Un conveni amb una vigència de tres anys, increments salarials i clàusula de revisió salarial per garantir el poder adquisitiu de les persones treballadores del sector. Així mateix, mantenim els criteris de no absorció ni compensació d’una part dels increments salarials i incorporem 16 hores per a consultes mèdiques; assegurança en els casos d’incapacitat permanent absoluta, gran invalidesa o mort derivada de contingències professionals; increment addicional a les pagues extres; participació de la RLTP en l’elecció de les mútues; 22 dies laborables de vacances; acumulació d’hores sindicals; jubilació amb contracte de relleu amb acord amb l’empresa.

Amb aquest acord s’acaben els treballs de la comissió negociadora i comencen els d’aplicació i de fer efectiu a les empreses allò que s’ha acordat.

Afilia’t! Contacta