Ahir, 4 de febrer de 2026, es va constituir formalment la taula negociadora encarregada de negociar el proper Conveni del sector siderometal·lúrgic de la província de Girona.
Per la part social, aquesta taula està formada per un total de 13 representants: CCOO d’Indústria disposa de 6 membres i l’UGT de 7 membres.
Aquesta constitució de la taula marca l’inici del procés negociador, en què CCOO d’Indústria té com a objectiu definir un conveni que reculli les necessitats i els interessos de les persones treballadores del sector.
Per aquest motiu ja hem programat les dues properes reunions per als dies 18 de febrer i 4 de març.
CCOO d’Indústria seguirem informant sobre els avenços de les negociacions.
