Jornada 5 d’octubre: Estudi sobre les condicions de salut psicosocial en els serveis socials de les administracions locals

El Sector de l’Administració Local de FSC-CCOO de Catalunya presenta l’Estudi de Salut Psicosocial en els Serveis Socials de les Administracions Locals que es va realitzar conjuntament amb el “Consejo General de la Psicología de España”.

Es va presentar el dimecres 5 d’octubre del 2022, a la Sala d’Actes de CCOO (Via Laietana, 16 Barcelona).

L’objectiu de la jornada és conèixer l’impacte en la salut mental i emocional del personal de l’àmbit dels serveis socials de l’administració local i descriure la situació estructural que pateixen en aspectes laborals, organitzatius, de necessitat de personal i poder exigir compromís a l’administració i als agents socials per implantar solucions als problemes plantejats.

09:30 a 10:00

• Acreditació dels/de les assistents i lliurament de documentació.
  • Per als que es connectin en línia: recomanem que ho facin abans de les 10 h del matí per a poder esmenar possibles incidències tècniques.

10:00 a 10:30

INAUGURACIÓ DE LA JORNADA

• Carlos Pellejero Gómez, Secretari General de la Federació de Serveis a la Ciutadania CCOO
  • D. Guillermo Mattioli, vicepresident segon del Consell General de COP i degà del COP de  Catalunya

10:30 a 11:30

PRESENTACIÓ del 1r Estudi sobre les condicions de Salut Psicosocial en els Serveis Socials de les Administracions Locals

Presenta i modera : Núria Benito Puig, responsable en Igualtat i Salut Laboral del SAL-FSC CCOO

• Ilargi Blasko Ochoa, investigadora de Kayros Research Group
  • Pilar del Pueblo, psicòloga per la Universitat de València. Vocal de la Junta Directiva del Col·legi Oficial de Psicologia de la Comunitat Valenciana.
  • Victoria Fernández Zubieta, Gabinet Tècnic de la FSC Estatal
  • Juan José Regatos Andrés, Secretari General del sector de l’Administració  Local Estatal  CCOO

TORN DE PARAULES

PAUSA