La FSS-CCOO organitza una nova edició del Congrés Virtual per als Tècnics en Cures Auxiliar d'Infermeria (TCAI)

Després de l'èxit de participació de la primera edició, amb més de 400 comunicacions presentades, celebrada el juny de 2013 i, després de l'elevat índex de satisfacció de les participants, se celebrarà el proper mes de juny una segona edició del Congrés Virtual per Tècnics en Cures Auxiliar d'Infermeria (TCAI), facilitant encara més, la inscripció de totes les TCAI interessades.

Pòster Congrés TCAI.

Es tracta d'un congrés científic que es realitza en la seva totalitat a través d'una web.
La filosofia és la mateixa que la d'un congrés presencial, proporcionar un espai de trobada entre professionals per a l'actualització de coneixements, per debatre sobre aspectes concrets de la professió i per mostrar treballs científics o experiències, en forma de comunicacions o exposició de casos clínics .

La modalitat virtual proporciona flexibilitat en l'assistència a les congressistes, que poden accedir-hi al llarg d'un període llarg de temps i a qualsevol hora del dia, ja que els continguts estan sempre disponibles.

Els comitès organitzador i científic s'encarreguen de mantenir el rigor científic i metodològic que les professionals TCAE es mereixen, destacant l'aposta per abordar en les taules, ponències i tallers formatius programats, temes de màxima actualitat científica i de debat professional.

És una excel·lent ocasió que proporciona la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) per compartir experiències i inquietuds i, d'aquesta manera, avançar en les competències que seguiran fent de les TCAI una professió de futur al segle XXI.

ESTRUCTURA DEL CONGRÉS

Plenari. (2,2 crèdits en la 1a edició)

- Conferència inaugural: 'Present i futur de les TCAI'
- Ponències:
                    "
Funcions de les TCAI en l'equip multidisciplinari: responsabilitat o delegació"
                    "La prevenció de riscos laborals en les TCAI"
- Taules de debat:
                    "
Visió integral de les cures, humanitzar l'art de cuidar "
                    "
Té paper la TCAI en l'atenció primària de salut"

Tallers : (2,6 crèdits en la 1a edició)

-"La higiene i la seguretat en el pacient "
-"Técnicas de suport a les Activitats de la Vida Diària (AVD) a persones amb discapacitat"

Sol·licitada Acreditació per a la 2a edició
Inscriu-te a la 2a edició del I Congrés per TCAI de la FSS-CCOO amb el lema "Atenció Integral de TCAE al Pacient: Cuidant Vides".
Ens veiem a http://www.congresovirtualccootcae.com/index.php

LA TEVA FORMACIÓ, EL NOSTRE COMPROMÍS!!
AFILIA'T!

02/03/2015

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios