El Tribunal Superior de Justícia de Madrid admet a tràmit el recurs presentat per CCOO contra la privatització de la sanitat

El Tribunal Superior de Justícia de Madrid, secció tercera del Contenciós-Administratiu, ha admès el recurs contenciós-administratiu interposat per la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO de Madrid davant del procés privatitzador de la Comunitat de Madrid.

La Conselleria de Sanitat ignora els pronunciaments dels tribunals madrilenys i continua amb el procés de mobilitat interna dels professionals fixos així com la incorporació de professionals interins i eventuals a les empreses concessionàries que gestionaran la privatització dels 6 hospitals de la Comunitat de Madrid, malgrat la paralització del procés fet per la mateixa sala que ara ha admès el recurs d’aquesta organització sindical. Per això, ara no és el moment d’abandonar la lluita. Encara hi ha 18 recursos presentats per CCOO pendents de resolució als tribunals de Justícia, tots ells relacionats amb la privatització i les retallades que la Conselleria de Sanitat està duent a terme.

CCOO continua en la seva lluita per defensar la sanitat pública de qualitat, de tots i per a tots, i el manteniment dels llocs de treball dels seus empleats.