Desconvocada la reunió de la Comissió Negociadora del Conveni de la XHUP

Ahir a última hora vam rebre un correu electrònic de la secretària de la Comissió Negociadora del Conveni de la XHUP, en el qual ens comunicava que a petició de les organitzacions patronals es desconvocava la reunió de la Negociadora prevista per avui i que el president ens convocaria posteriorment a una nova reunió.

Després de molts mesos amb la Comissió Negociadora aturada i a punt d’exhaurir el temps d’ultractivitat, ens van tornar a convocar el passat dia 21però els plantejaments de les patronals van ser desorbitats, no sembla que tinguin ganes de negociar, només d’imposar.
 Els va entrar la presa però de la mateixa manera han decidit que no es volen reunir: greu hauria de ser el motiu per alterar les agendes de tanta gent.

En aquests moments la nostra màxima preocupació és el futur dels milers de treballadors i treballadores del sector concertat emparats (fins ara) pel conveni. Ens preocupa també la situació futura dels centres i com podrem seguir atenent a la ciutadania en condicions de qualitat..

El que sembla segur és que per a alguns, només per a alguns … “la vida sigue igual”………

Si no et mous, t’atropellaran    Mobilitza’t !!!!!!!!!!!

Veure en pdf: NI_XHUP130528[1].pdf