La FSS-CCOO t’anima a participar en el disseny del primer congrés virtual per a tècnics de cures auxiliars d’infermeria

La Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) inicia un ambiciós projecte: l’organització de congressos científics virtuals, trobades organitzades per professionals per a professionals. L’objectiu és proporcionar un espai de trobada per actualitzar coneixements, debatre sobre aspectes concrets de la professió i mostrar treballs científics o experiències. Per això, la FSS-CCOO vol comptar amb tu i anima tots els professionals a participar en el seu disseny, a través d’una enquesta anònima.

Clica aquí si vols participar en l’elecció dels continguts del primer congrés virtual dedicat a l’Atenció Integral del TCAE al Pacient: Cuidant Vides, un nou servei que ofereix la FSS-CCOO als professionals.

Aquest sindicat s’inicia en l’organització de congressos virtuals amb un projecte dirigit a tècnics de cures auxiliar d’infermeria (TCAI), que se celebrarà el juny del 2013. Per això, la FSS-CCOO ja ha comptat amb la participació de més d’un miler d’afiliades i afiliats d’aquesta categoria, que han col·laborat en el seu disseny a través d’una enquesta en línia. Ara, vol ampliar la participació i ofereix a tots els professionals la possibilitat de col·laborar en el disseny d’aquest important projecte.

Un congrés virtual és un congrés científic que es realitza en la seva totalitat, o en gran part, a través d’una web. La seva estructura científica seria la mateixa: taula inaugural, ponències, taules obertes, comunicacions i tallers.

El comitè organització d’aquest congrés agraeix per endavant la seva participació a totes i tots els professionals TCAE que col·laborin i els emplaça a inscriure’s més endavant a aquest congrés científic. Així mateix, anima les afiliades i afiliats que ja hagin respost a l’enquesta a fer extensible la iniciativa als seus companys TCAE, i així enriquir més els continguts d’aquest congrés.