L’Hospital de Blanes es mobilitza contra les retallades

El Comitè d’Empresa de l’Hospital de Blanes convoca diversos actes per protestar contra les retallades sanitàries

El Comitè d’Empresa de l’Hospital de Blanes, que està sota l’amenaça d’un expedient de regulació d’ocupació, convoca diversos actes per protestar contra les retallades sanitàries que estan deteriorant la qualitat assistencial i incrementant les llistes d’espera.

Els actes convocats són:

• Assemblea informativa el proper dijous 4 d’agost a les 11 hores a la sala d’actes de la Biblioteca Comarcal de Blanes.

• Manifestació el proper dissabte 13 d’agost a les 11 h amb el recorregut següent: sortida des de l’Hospital de Blanes i finalització al passeig de Mar.

• Concentracions tots els dimarts del mes d’agost a l’entrada de l’Hospital Comarcal de Blanes a les 11 del matí.

Barcelona, 3 d’agost de 2011