CCOO de Catalunya

Pateixes violència masclista o de gènere?

CCOO t'ajuda! »

Tens dubtes o problemes amb l'habitatge?

CCOO t'ajuda! »

Inauguració de l'exposició 'Teresa Pàmies. Tot és en els llibres', a càrrec de Joan Carles Gallego

El proper dilluns, 27 de maig, a les 18 h, Joan Carles Gallego, director de l'Aula de Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya, inaugurarà l'exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres” al vestíbul de la seu nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 08003 Barcelona). En finalitzar, hi haurà un petit piscolabis per als assistents.

més informació »

Taula rodona "Sense memòria històrica no hi ha democràcia"

Dilluns, 13 de maig, a les 12 hores, a l'Espai l'Assemblea de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, soterrani).

més informació »

Video de l'acte "Mobilitza't pels drets socials. Pel sistema públic de pensions" organitzat per CCOO d'Indústria i Pensionistes

Mira't el vídeo!

Presentació de l'Observatori Social de la Gent Gran 2018

Roda de premsa del dimarts 26 de març de 2019.

més informació »

CCOO d'Indústria organitza un acte en defensa del sistema públic de pensions

Demà dimecres, 27 de març, a les 9.30 hores, a la seu del sindicat a Barcelona.

Publicat l''Observatorio Social de las Personas Mayores' 2018

En aquesta publicació trobaràs informació sobre la qualitat de vida i els recursos sanitaris després de les retallades, informació sobre la situació de la llei de dependència, la pobresa i la seva repercussió en les persones grans, especialment en les dones.

Convocat el 20è Premi de poesia Memorial José López García

Convocat el premi de poesia "Memorial José López García" de poesia en català i castellà. A aquest premi nomes hi podran concòrrer les persones afiliades. El termini de presentació de treballs finalitza el 21 d'abril de 2019.

més informació »

Convocatòria d'Assemblea de treballadors i treballadores passius de ENDESA

Dijous 14 de febrer, de 10 a 13 hores, celebrarem una assemblea de treballadors i treballadores passius d'ENDESA a la sala d'actes de la seu de CCOO a Barcelona, Via Laietana 16. Entre d'altres temes parlarem de la demanda sobre beneficis socials i de la tarifa elèctrica. Convoquen les Federacions d'Indústria i de Pensionistes

CCOO, CIGA, UGT i SIE presenten demanda de conflicte col·lectiu

El dia 21 de gener CCOO, CIGA, UGT i SIE van demanar la mediació del SERVICIO INTERCONFEDERAL DE MEDIACIÓN Y ARBITRAJE en el conflicte amb les empreses del grup ENDESA provocat per la supresió dels beneficis socials. Ara, amb data de 29 de gener, presenten ja davant la Sala de lo Social de l'Audiencia Nacional la demanda de conflicte col·lectiu.

més informació »

CCOO, UGT i SIE demanen la implicació del Ministeri de Treball en la negociació del conveni

A la carta CCOO, UGT i SIE denuncien l'actitud de l'empresa des que es va iniciar la negociació del nou Conveni marc d'Endesa fins el dia en que unilateralment va donar-la per conclosa, i expliquen que l'empresa pretén acabar amb els beneficis socials dels que s'ha gaudit fins ara. Demanen a la Secretaria dd'Estat d'Ocupació que s'impliqui per a defensar el dret a la negociació col·lectiva i el manteniment de la ultraactivitat del IV Conveni marc d'Endesa.

més informació »

Presentada la demanda de mediació en el conflicte amb Endesa per la supresió dels beneficis socials

Ahir, dia 21 de gener, els representants de CCOO, CIGA, SIE i UGT van presentar davant el SERVICIO INTERCONFEDERAL DE MEDIACIÓN Y ARBITRAJE la demanda de mediació en el conflicte col·lectiu amb el grup d'empreses d'ENDESA. A la demanda expliquen perquè s'han de mantenir els beneficis socials dels què han disfrutat actius, passius i vidues i vidus d'aquests col·lectius i es demana la nul·litat de l'acta de la reunió de negociació celebrada el 27/12/2019 i dels seus annexes.

més informació »

Defensarem el dret de jubilats i prejubilats a l'energia elèctrica gratuïta

CCOO, juntament amb altres sindicats, treballa per a la restitució dels beneficis socials que Endesa ens ha pres. CCOO som nosaltres, per això és molt important que els dies 22 i 29 de gener, d'11.30 h a 12.00 h, acudim a la porta del centre de treball d'Endesa més proper per donar suport als treballadors i treballadores actius, que són qui defensen els nostres drets davant l'empresa. Mantinguem-nos informats i actius amb CCOO.

Més notícies »