CCOO de Catalunya

Seminari Salvador Seguí

Participa al debat! »

Pateixes violència masclista o de gènere?

CCOO t'ajuda! »

Tens dubtes o problemes amb l'habitatge?

CCOO t'ajuda! »

19è Premi de Poesia de Tardor

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya organitza el 19è Premi de Poesia de Tardor - Memorial José López García, obert a qualsevol persona jubilada, prejubilada o pensionista, estigui afiliada o no a CCOO, que no hagi estat guardonada en les dues edicions anteriors del Premi de Poesia de Tardor.

més informació »

Amb 6 anys de retard, l'increment de la pensió de viduïtat, del 52% al 60% de la base reguladora, respon al consens d'un Pacte de Toledo que s'ha de tornar a activar

La reforma de les pensions de l'any 2011 (Llei 27/2011) va introduir un increment progressiu dels percentatges de la base reguladora que serveix de referència per calcular les pensions de viduïtat. Aquest increment, que s'havia d'introduir progressivament al llarg de 8 anys fins assolir el 60%, va ser ajornat sine die pel Partit Popular al llarg de més de 6 anys, en el marc d'una política de pensions que tenia el seu més evident referent en la reforma de l'any 2013.

més informació »

CCOO al Baix Llobregat organitza l'acte central de la ¡campanya en defensa de les pensions públiques

Amb la participació de Carlos Bravo, representant de CCOO al Pacto de Toledo.

més informació »

CCOO de Catalunya inicia una campanya en defensa del sistema públic de pensions

CCOO de Catalunya ha iniciat una campanya als centres de treball i als carrers que, al llarg de les properes sis setmanes, servirà per defensar l'ocupació de qualitat i les pensions dignes, perquè són un dret, no un privilegi, i perquè garanteixen la cohesió, la certesa i el benestar que li correspon i que reclama la immensa majoria de la població.

més informació »

Pensions públiques: un dret, no un privilegi. Programa número 250 de CCOO a Televisió de Catalunya

Programa número 250 de CCOO a Televisió de Catalunya emès pel Canal 33 el 14 d'abril de 2018.

més informació »

CCOO fa una crida a participar a les manifestacions de demà en defensa del sistema públic de pensions

Demà dissabte, 14 d'abril: a Barcelona, a les 11 hores, des de la plaça Urquinaona, amb la participació de Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

més informació »

Roda de premsa de presentació de les manifestacions per les pensions del 14 d'abril

Roda de premsa del dimecres 11 d'abril de 2018.

més informació »

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya presenten les manifestacions en defensa del sistema públic de pensions del 14 d'abril

Demà dimecres, 11 d'abril, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona, en roda de premsa.

Més notícies »

CCOO de les Comarques gironines | Avís legal | RSS |