CCOO de Catalunya

La Federació de CC.OO de Pensionistes i Jubilats arriba a 50.000 afiliats i afiliades

50.000 !! »

Nous canals de consultes laborals sobre el coronavirus

Més informació sobre el coronavirus. »

Manifest: "No al maltractament a les persones grans"

El 15 de juny, en el Dia de Presa de Consciència de l'Abús i el Maltractament en la Vellesa, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya ha elaborat el manifest "No al maltractament a les persones grans".

més informació »

Recull de recomanacions útils per a institucions o entitats quei ara han d'afrontar un procés d'adaptació a la nova realitat de forma mesurada, responsable i segura

Aquest document està basat en el Pla de desconfinament de la xarxa d'equipaments cívics del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i recull tot un seguit de recomanacions útils per a institucions o entitats que gestionen equipaments participatius, que durant la pandèmia han vist paralitzada la seva dinàmica i ara han d'afrontar un procés d'adaptació a la nova realitat de forma mesurada, responsable i segura.

EL INGRESO MÍNIMO VITAL - Guia rapida -

Características Real Decreto-Ley 20/2020, de 29 de mayo

més informació »

Sobre el uso de las mascarillas

més informació »

El modelo de atención a la dependencia tras la crisis sanitaria derivada de la COVID19

Propuesta de la Secretaría Confederal de Política Social y Movimientos Sociales de CCOO

més informació »

Reunió de responsables institucionals territorials de la gent gran

Reunió de responsables institucionals territorials de la gent gran.

més informació »

Los mayores somos necesarios en la sociedad

Estamos en unos momentos de mucha inquietud en la sociedad por el Covid-19, y analizando el futuro, no podemos dejar de pensar en las personas mayores, cuando cada vez vivimos más y las expectativas para quienes nacen hoy en día siguen aumentando de la mano de los adelantos sanitarios y las mejoras de las condiciones de vida. En 2018, la esperanza de vida al nacer en España se situaba en 83,24 años esto implica 2 años más que hace 10 años y 4,7 más que hace 20 años .

Informació important de l'IMSERSO

Es pot sol·licitar la devolució, indistintament, utilitzant algun dels dos procediments.

més informació »

Relación de principales iniciativas del Ayuntamiento de Barcelona para mejorar la situación de las personas mayores por pandemia COVID-19

El servicio VinclesBCN se adapta para ajustarse a las necesidades de las 2.400 personas usuarias ante la COVID-19

més informació »

Ana Rosa Sevillano i Miquel Lluch: "Drama a les residències geriàtriques"

Article publicat a 'El Periódico de Catalunya' (13-4-2020).

més informació »

Vídeo de valoració de la reunió de coordinació setmanal sobre la crisi del coronavirus amb el Govern de la Generalitat

Valoració de la reunió del dijous 9 d'abril de coordinació setmanal sobre la crisi del coronavirus amb el Govern de la Generalitat, a càrrec del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

més informació »

El drama a les residències geriàtriques

Denúncia d'Ana Rosa Sevillano, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya, i Miquel Lluch, secretari general de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya.

més informació »

El sindicat dona suport a la demanda de regularització extraordinària del Consell Municipal d'Immigració de Barcelona

més informació »

En defensa de la Sanitat pública i per l'atenció a les persones dependents . Triptic

En defensa de la Sanitat pública i per l'atenció a les persones dependents

més informació »

Manifest "Sortir de la crisi amb noves perspectives de futur"

Les entitats que signem aquest document volem expressar, davant d'aquesta emergència, la necessitat compartida d'una reflexió que s'ha de transformar en acció per millorar la nostra societat.

Sobre la suspensió del programa de Turisme Social de l' IMSERSO

PROCEDIMIENTO DE DEVOLUCIÓN DE LAS CANTIDADES YA ABONADAS PARA VIAJES DEL PROGRAMA DE TURISMO DEL IMSERSO INTERRUMPIDOS COMO CONSECUENCIA DE LA DECLARACIÓN DEL ESTADO DE ALARMA

més informació »

Miquel Lluch (Federació de Pensionistes i Jubilats): 'La pandèmia fa sortir a la llum la feblesa de l'atenció a la gent gran'

Entrevista a 'El Triangle' (8-4-2020).

més informació »

15 noves entitats s'han incorporat al Manifest per una atenció sanitària completa a la gent gran

Manifest per la gent gran.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya alerta de la forta tensió que viu tot el sector sanitari i d'atenció a la gent gran, des de l'ICS a la sanitat privada, a causa de la pandèmia de la COVID-19

La situació actual als hospitals de Catalunya a causa de la pandèmia del coronavirus causant de la COVID-19 ha posat en tensió el sistema sanitari, saturant i col·lapsant les unitats de cures intensives (UCI).

més informació »

CCOO reclama al Govern central una estratègia per protegir la gent gran de la COVID-19

L'evolució de l'epidèmia de COVID-19 a Espanya, actualment al punt més alt, mostra una relació directa entre edat i/o pluripatologies i els efectes més nocius del virus.

Estrategia de CCOO para proteger a las personas mayores de la COVID19

La epidemia de COVID-19 en España, actualmente en su punto más alto, ha confirmado que existe una relación directa entre edad y/o pluripatologías y los efectos más nocivos del virus. No conocemos la historia natural de la enfermedad, ni aún sabemos las diferencias que se podrán observar desde el inicio hasta el final de la pandemia.

més informació »

CCOO reclama al Gobierno una estrategia para proteger a las personas mayores de la COVID19

més informació »

Entitats vinculades a la defensa dels drets de la gent gran elaboren un manifest per demanar una atenció sanitària completa al col·lectiu

Davant la situació d'emergència sanitària amb el coronavirus.

més informació »

Butlletí d'Actualitat Jurídica i Sindical: coronavirus (COVID-19)

CCOO de Catalunya ha elaborat un recull legislatiu d'actualització diària amb normativa sobre coronavirus (COVID-19, SARS-CoV-2), publicada en els diaris oficials (BOE i DOGC). De cada norma, es dona accés al text complet publicat en la publicació oficial.

més informació »

Certificat autoresponsable de desplaçament en el marc de l'estat d'alarma per la crisi sanitària per la COVID-19

Desplaçament en el marc de l'estat d'alarma per la crisi sanitària per la COVID-19

PREGUNTES SOBRE LES RESTRICCIONS D'ACTIVITATS PER LA COVID-19 A CATALUNYA

Preguntes com: em puc moure dins del meu municipi?

més informació »

Suspeses les assemblees a tot el Barcelonès, els dies 1 i 2 d'abril sobre l'actualitat de les pensions

Suspesa la realització de diverses assemblees arreu del Barcelonès per als dies 1 i 2 d'abril

més informació »

Les llargues carreres de cotització segueixen penalitzades

Carlos Bravo Fernandez s'ha reunit amb @ASJUBI40 i s'ha manifestat en contra del fet que les llargues carreres de cotització estiguin penalitzades en excés i a favor que aquesta situació es corregeixi.

més informació »

Prioritat de la Confederació de CCOO: derogació de la reforma de pensions del 2013

Derogació de la reforma de pensions del 2013

més informació »

Devolució del 60 % de la paga extra del 2013 que van retallar al personal del sector públic de la Generalitat

Decret llei 3/2020, d'11 de febrer.

més informació »

Reial decret llei pel qual es deroga l'acomiadament objectiu per faltes d'assistència a la feina

Reial decret llei 4/2020, de 18 de febrer, pel qual es deroga l'acomiadament objectiu per faltes d'assistència a la feina.

més informació »

Acord per facilitar l'aprovació dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya per al 2020

Acord per facilitar l'aprovació dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya pel 2020

més informació »

CCOO de Catalunya valora l'acord assolit per l'aprovació dels pressupostos del 2020

CCOO de Catalunya posa en valor l'acord assolit per l'aprovació dels Pressupostos 2020

Nous valors per les pensions i prestacions de la Seguretat Social el 2020

més informació »

Text íntegre del Reial decret llei 1/2020, de 14 de gener, pel qual s'estableix la revaloració i manteniment de les pensions i prestacions públiques de el sistema de Seguretat Social (BOE).

més informació »

La Mesa unitària reclama al Govern uns pressupostos en clau social i acorda la creació d'un espai estable de diàleg i negociació.

més informació »

Presentació del llibre "Estàvem cansats de viure bé "

Articles de l'Albert Soler, recopilats cronològicament en aquest llibre des de finals de 2016 fins a l'octubre de 2019.

més informació »

"L'increment de les pensions en un 0,9 % és una mesura necessària però parcial"

Carlos Bravo afirma que tot i que aquesta primera mesura de Govern trasllada tranquil·litat en alguna cosa que havia estat posposat i cal valorar-ho positivament, cal no oblidar que "és una mesura parcial que no aborda els compromisos establerts en aquesta matèria"

més informació »

Aclariments sobre la situació del copagament farmacèutic dels funcionaris i funcionàries pertanyents a Muface

En relació amb aquesta qüestió adjuntem comunicat aclaridor de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO.

Més notícies »