CCOO de Catalunya

Tens dubtes o problemes amb l'habitatge?

CCOO t'ajuda! »

Pateixes violència masclista o de gènere?

CCOO t'ajuda! »

CCOO lamenta la mort del company Ramón Santana

Lamentem la mort del company Ramón Santana Catalán, a l'edat de 74 anys. Actualment, era membre de la Comissió Executiva del sindicat intercomarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO del Vallès Occidental-Catalunya Central i representant de CCOO en el Moviment Pensions Dignes de Terrassa.

més informació »

Campanya en defensa del sistema públic de pensions

CCOO de Catalunya ha iniciat una campanya als centres de treball i als carrers que servirà per defensar l'ocupació de qualitat i les pensions dignes, perquè són un dret, no un privilegi, i perquè garanteixen la cohesió, la certesa i el benestar que li correspon i que reclama la immensa majoria de la població.

més informació »

Concentració en defensa dels drets de la gent gran

Feta al Parlament el dimecres 2 d'octubre de 2019.

més informació »

CCOO participarà a la concentració de demà en defensa dels drets de la gent gran

Demà dimecres, 2 d'octubre, a les 10.30 hores, al davant del Parlament de Catalunya (Parc de la Ciutadella, s/n, Barcelona).

Dia Internacional de la Gent Gran 2019

1 d'Octubre.

més informació »

Inauguració de l'exposició 'Teresa Pàmies. Tot és en els llibres', a càrrec de Joan Carles Gallego

El proper dilluns, 27 de maig, a les 18 h, Joan Carles Gallego, director de l'Aula de Treball, Economia i Societat de CCOO de Catalunya, inaugurarà l'exposició “Teresa Pàmies. Tot és en els llibres” al vestíbul de la seu nacional de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, 08003 Barcelona). En finalitzar, hi haurà un petit piscolabis per als assistents.

Més notícies »