CCOO de Catalunya

Tens dubtes o problemes amb l'habitatge?

CCOO t'ajuda! »

Seminari Salvador Seguí

Participa al debat! »

Pateixes violència masclista o de gènere?

CCOO t'ajuda! »

Manifestació 12-D, 12.30 hores Pl. Urquinaona #BCN

Anem-hi!

més informació »

Xerrada 'Contra el maltractament a les persones grans'

Vine aquest dijous 13 de desembre, a les 17:30, a la sala 11 de la seu de CCOO a Barcelona, Via Laietana 16. En parlarem

més informació »

CCOO organitza un acte per debatre sobre el futur de les pensions

Demà divendres, 30 de novembre, a les 10 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, planta baixa).

Vaga Serveis Públics 12D: volem les pagues

La vaga del 12D ha de ser un èxit. Fem-ho còrrer

Pagament endarreriments 2018, AREA PÚBLICA

A la imatge trobaràs la informació de què i quan cobrararan les i els empleats públics, jubilats durant el 2018, els increments aconseguits per CCOO

Lliurament del 19è Premi de Poesia de Tardor - Memorial José López García

Demà dijous, 29 de novembre, a les 18.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona.

Negociació de les pensions: Comissió del Pacte de Toledo

Vine aquest divendres dia 30, a les 10h, a la Sala d'Actes de CCOO, Via Laietana 16 L'Aina Vidal, diputada al Congrés i portaveu del grup En Comú Podem a la Comissió de Seguimnt del Pacte de Toledo, ens explicararà com va la negociació

19è Premi de Poesia de Tardor - Memorial José López García

Esteu convidats totes i tots a l'acte lliurament de premis que tindrà lloc dijous 29 de novembre. Us hi esperem amb els vostres amics i amigues.

més informació »

Concentració en defensa del sistema públic de pensions

Divendres 28 de setembre de 2018.

més informació »

CCOO de Catalunya celebra la recuperació del consens al Pacte de Toledo que permetrà garantir la revaloració de les pensions segons l'IPC

L'anul·lació del índex de revaloració introduït amb la reforma unilateral del 2013 és un primer pas important que s'haurà de completar amb la derogació del factor de sostenibilitat.

més informació »

Concentracions en defensa de les pensions i les condicions de vida dels pensionistes i jubilats

Demà divendres, 28 de setembre, a Barcelona a les 10.30 hores, davant la Delegació del Govern a Catalunya (c/ Mallorca amb c/ Roger de Llúria).

Dia Internacional de la Gent Gran 2018

Els pensionistes i jubilats de CCOO, durant aquests últims anys, hem denunciat que les mesures que es prenen per sortir de la crisi no són les idònies i que afecten de manera molt desequilibrada la part majoritària, però més feble, de la societat, i dins d'ella, també, de forma intensa, les persones grans.

19è Premi de Poesia de Tardor

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya organitza el 19è Premi de Poesia de Tardor - Memorial José López García, obert a qualsevol persona jubilada, prejubilada o pensionista, estigui afiliada o no a CCOO, que no hagi estat guardonada en les dues edicions anteriors del Premi de Poesia de Tardor.

més informació »

Amb 6 anys de retard, l'increment de la pensió de viduïtat, del 52% al 60% de la base reguladora, respon al consens d'un Pacte de Toledo que s'ha de tornar a activar

La reforma de les pensions de l'any 2011 (Llei 27/2011) va introduir un increment progressiu dels percentatges de la base reguladora que serveix de referència per calcular les pensions de viduïtat. Aquest increment, que s'havia d'introduir progressivament al llarg de 8 anys fins assolir el 60%, va ser ajornat sine die pel Partit Popular al llarg de més de 6 anys, en el marc d'una política de pensions que tenia el seu més evident referent en la reforma de l'any 2013.

Més notícies »

CCOO de les Comarques gironines | Avís legal | RSS |