CCOO de Catalunya

Pateixes violència masclista o de gènere?

CCOO t'ajuda! »

Tens dubtes o problemes amb l'habitatge?

CCOO t'ajuda! »

Seminari Salvador Seguí

Participa al debat! »

CCOO al Baix Llobregat organitza l'acte central de la ¡campanya en defensa de les pensions públiques

Amb la participació de Carlos Bravo, representant de CCOO al Pacto de Toledo.

més informació »

CCOO de Catalunya inicia una campanya en defensa del sistema públic de pensions

CCOO de Catalunya ha iniciat una campanya als centres de treball i als carrers que, al llarg de les properes sis setmanes, servirà per defensar l'ocupació de qualitat i les pensions dignes, perquè són un dret, no un privilegi, i perquè garanteixen la cohesió, la certesa i el benestar que li correspon i que reclama la immensa majoria de la població.

més informació »

Pensions públiques: un dret, no un privilegi. Programa número 250 de CCOO a Televisió de Catalunya

Programa número 250 de CCOO a Televisió de Catalunya emès pel Canal 33 el 14 d'abril de 2018.

més informació »

CCOO fa una crida a participar a les manifestacions de demà en defensa del sistema públic de pensions

Demà dissabte, 14 d'abril: a Barcelona, a les 11 hores, des de la plaça Urquinaona, amb la participació de Javier Pacheco, secretari general del sindicat.

més informació »

Roda de premsa de presentació de les manifestacions per les pensions del 14 d'abril

Roda de premsa del dimecres 11 d'abril de 2018.

més informació »

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya presenten les manifestacions en defensa del sistema públic de pensions del 14 d'abril

Demà dimecres, 11 d'abril, a les 11.00 hores, a la seu de CCOO a Barcelona, en roda de premsa.

més informació »

Fotografies de la manifestació de Barcelona en defensa de pensions dignes

Dissabte 17 de març de 2018.

més informació »

CCOO fa una crida a participar a les manifestacions per la revaloració de les pensions

Demà dissabte 17 de març: a Barcelona, des de la plaça Urquinaona, amb participació de Javier Pacheco, secretari general del sindicat

més informació »

Els pensionistes i jubilats de CCOO de Catalunya es tornen a concentrar davant la seu de l'INSS

Els pensionistes i jubilats de CCOO de Catalunya, juntament amb els de la UGT i la Plataforma Unitària de la Gent Gran s'han tornat a concentrar davant la seu de l'Institut Nacional de la Seguretat Social (INSS), a Barcelona, davant l'insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l'any 2018, per la seva revaloració i pel manteniment del sistema públic de pensions.

més informació »

Els secretaris generals de CCOO i UGT presenten les mobilitzacions en defensa del sistema públic de pensions

Demà divendres, 16 de març, a les 12 hores, a la rambla del Raval, 29-35, de Barcelona, en roda de premsa

més informació »

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO es concentra de nou a Barcelona per la revalorització de les pensions

Demà dijous, 15 de març, a les 10.30 hores, davant l'INSS (c/Sant Antoni Maria Claret amb Pg. de Sant Joan, de Barcelona).

més informació »

Manifestacions en defensa de les pensions públiques

CCOO de Catalunya, UGT i la Plataforma de la Gent Gran de Catalunya han convocat diverses manifestacions en defensa de les pensions públiques per al divendres 16 i el dissabte 17 de març. A Barcelona serà el dissabte a les 10.30 hores, a la Plaça Urquinaona.

més informació »

Centenars de pensionistes es concentren davant la Delegació del Govern per reclamar unes pensions dignes

Centenars de pensionistes i jubilats s'han concentrat aquest matí, convocats per CCOO de Catalunya, la UGT i la Plataforma Unitària de la Gent Gran, davant la Delegació del Govern a Barcelona per reclamar unes pensions dignes.

més informació »

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO es concentra de nou per a la revaloració de les pensions

Davant l'insuficient increment del 0,25% de les pensions per a l'any 2018 per part del Govern central, la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya torna a concentrar-se per a la seva revaloració i per al manteniment del sistema públic de pensions.

més informació »

Concentracions el 6 i el 15 de març "Per un treball digne, per unes pensions dignes"

Amb el lema "Per un treball digne, per unes pensions dignes. No al 0,25%", s'han convocat dues concentracions, el 6 i el 15 de març, per reclamar l'augment de les pensions més enllà del 0,25% que ha establert el Govern del PP.

més informació »

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO reparteix fulls volants per la revaloració de les pensions

Dilluns, 26 de febrer, a l'entorn de l'Hospital de Sant Pau, a Barcelona.

Més notícies »

CCOO de les Comarques gironines | Avís legal | RSS |