CCOO de Catalunya

Nous canals de consultes laborals sobre el coronavirus

Més informació sobre el coronavirus. »

La Federació de CC.OO de Pensionistes i Jubilats arriba a 50.000 afiliats i afiliades

50.000 !! »

Novetats de la Seguretat Social 2021

El document inclou les quantitats tant de les pensions mínimes (jubilació, incapacitat permanent, viudetat, orfandat, a favor de familiars, pensions del SOVI o pensions màximes, pensions no contributives i pensions de classes passives) com de les prestacions familiars i assistencials (contributives o no contributives com l'assignació per fill a càrrec, el pagament per naixement o adopció en famílies nombroses, monoparentals o amb mare amb discapacitat, així com les prestacions de la Llei general de discapacitat o la pensió assistencial o l'IPREM).

més informació »

Els joves tenen dret a una pensió digna

El títol d'aquest article no és un error, és tota una declaració d'intencions en relació amb un sistema públic de pensions, contributiu, intergeneracional i solidari, que hem construït al llarg dels anys al nostre país amb l'esforç de milions de treballadors i treballadores, en menor grau aquestes últimes generacions, pel retard històric en la seva incorporació al mercat de treball i pel car peatge que estan pagant en un escenari de precarietat excessivament feminitzat.

12è Congrés de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

Documents congressuals del 12è congrés de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

CCOO de Catalunya demana mesures de seguretat i protecció davant la COVID 19 per a les persones amb discapacitat i defensa de la seva inserció laboral

més informació »

Video Asamblea con Carlos Bravo, secretario confederal de Políticas Públicas y Protección Social de CCOO.

El Futuro de las Pensiones

més informació »

CCOO reclama que el consens sobre pensions del Pacte de Toledo s'acompanyi de l'actualització urgent de l'indicador de renda de suficiència (IRSC)

Les recomanacions de la Comissió del Pacte de Toledo faciliten la sostenibilitat i suficiència del Sistema de Pensions, però s'ha d'acompanyar de l'increment d'indicadors de suficiència com l'IRSC que con claus per l'eficiència de les prestacions i les polítiques socials a Catalunya

més informació »

12è Congrés de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya i altres temes

12è Congrés de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

més informació »

CCOO a Cornellà acull una jornada sobre el dret a morir dignament

Demà divendres, 6 de novembre, a les 10 hores, a la seu del sindicat a Cornellà (Ctra. d'Esplugues, 68).

més informació »

RESOLUCIÓ FAVORABLE PER ALS MUTUALISTES (JULIOL 2020)

Fins a aquesta resolució els criteris de l'Agència Tributària han estat diversos. Les reclamacions presentades i resoltes des del 5/07/2017 fins al 26/06/2019 han estat favorables als treballadors, i s'han pagat els imports reclamats. A partir de JUNY del 2019 l'Agència Tributària les ha anat rebutjant, cosa que obliga a presentar recursos econòmics administratius als TEAC Regionals, que s'han resolt amb diferents criteris.

més informació »

Celebrada la jornada sobre envelliment, dependència i política sanitària

Divendres 2 d'octubre de 2020.

Dia Internacional de la Gent Gran 2020

Dijous 1 d'octubre.

més informació »

Jornada "El repte de l'envelliment de la població. Dependència i política sanitària. Recuperem els drets perduts"

Demà divendres, 2 d'octubre, a les 9.30 h, per YouTube.

més informació »

Concentració pels drets de la gent gran

Demà dijous, 1 d'octubre, a les 10 h, a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona.

més informació »

La Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya dona suport al manifest elaborat per les federacions de Pensionistes i Jubilats de CCOO i UGT amb motiu del nostre dia internacional

Les Nacions Unides han decidit que el tema del Dia Internacional de la Gent Gran (1 d'octubre) d'aquest any seria L'IMPACTE DE LES PANDÈMIES EN LA GENT GRAN I COM ABORDAR L'EDATISME I L'ENVELLIMENT.

Manifest de CCOO i UGT en el Dia internacional de la Gent Gran

Fa 30 anys, l'Assemblea General de l'ONU, en la seva resolució 45/106, va designar el 1r d'octubre com el Dia internacional de les persones d'edat

més informació »

Carta convocatòria del 12è Congrés de la Federació de PP i JJ de CCOO de Catalunya

El procés es desenvoluparà d'acord amb les normes establertes per la CS de CCOO i la CS de la CONC, així com les que s'estableixin en la Federació Estatal de PP i JJ de CCOO.

més informació »

Dependència i política sanitària. Recuperem els drets perduts. El repte de l'envelliment de la població.

més informació »

Manifest conjunt de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya davant l'11 de Setembre de 2020, Diada Nacional de Catalunya.

més informació »

CCOO insta el Govern a incloure mesures destinades a reequilibrar la situació financera de la Seguretat Social en els PGE de 2021

El secretario de Políticas Públicas y Protección Social de CCOO, Carlos Bravo, ha emplazado al Gobierno a incluir en los Presupuestos Generales del Estado para el próximo año medidas destinadas a garantizar el poder adquisitivo de las pensiones y reequilibrar la situación financiera de la Seguridad Social. En opinión de Carlos Bravo, tiene que haber medidas al respecto para garantizar que “las generaciones futuras disfruten de una cobertura equiparable a la que hoy contribuyen a financiar”.

Las pensiones de la Seguridad Social, perfectamente viables

Artículo de Julián Gutiérrez, Secretario General de la Federación de Pensionistas de CCOO

més informació »

Analisi del Banc d'Espanya sobre les pensions