Avui la gent de Pensionistes del Barcelonès presents a la Fira Gran que es celebra a La Farga de L’Hospitalet de Llobregat. Malgrat el dia de calor, ha estat molta gentla que ens ha signat demanant l’Aprovació de la Reforma de la Llei d’autonomia i atenció a la Dependència.



