Taller a Manresa sobre el canvi de contingències i la investigació dels accidents de treball

La Unió Intercomarcal de CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central ha organitzat a Manresa, per al proper 25 de maig, un taller per a delegats i delegades de prevenció sobre el canvi de contingències i la investigació dels accidents de treball.

Aquesta activitat servirà per a donar eines i criteris d’actuació als nostres delegats i delegades per poder intervenir sindicalment en la qualitat de les activitats preventives que es realitzen a les empreses, incidint en les causes que provoquen els accidents de treball i malalties professionals.

D’aquesta manera contribuirem al compliment dels objectius acordats en l’Estratègia Catalana de Seguretat i Salut Laboral 2021-2026, i en concret permetrà impulsar l’objectiu estratègic de  Reduir la sinistralitat (OE2) i Fomentar la qualitat de la prevenció de riscos laborals (OE1), a través de l’impuls de la participació de la representació sindical (OP 1.7), ja que l’adquisició de nous coneixements i capacitats de la nostra estructura sindical és fonamental per a una participació sindical activa en la millora de les condicions de treball i de les mesures preventives front els riscos laborals.

Programa de la jornada

Programa del taller “Canvi de contingències i la investigació de l’accident de treball
Dijous, 25 de maig de 2023 de les 10 a les 13:30h.
Sala d’Actes. CCOO Manresa. Pg. Pere III, 60 – 62

• 10.00 h: Intervenció Isabel Zapata, Responsable Salut Laboral CCOO VOCC – CATC.
  • 10.20 h: 1r taller: Canvi de contingències
  • 11.30 h: Descans
  • 11.50 h: 2n taller: Investigació de l’Accident de treball (AT)
  • 12.50 h: Conclusions dels tallers.
  • 13.30 h: Cloenda de la jornada.

Inscripcions: https://forms.gle/P2AzGach8utpVZme8

Taller Accidents Laborals Manresa 2023