CCOO d’Indústria rebutja el tancament de la planta de Sevasa de Vacarisses

CCOO d’Indústria rebutja la decisió de Sevasa de tancar la planta que té a Vacarisses, on treballen 21 persones, i exigeix a la direcció de l’empresa que reconsideri la seva decisió i s’assegui a negociar un pla industrial de futur que garanteixi la continuïtat de la planta i dels llocs de treball.

L’empresa al·lega que arrossega pèrdues a causa de l’alt cost de l’aigua, que utilitza en els seus processos productius per a la fabricació de vidre, i per culpa dels talls en el subministrament del servei per part del consistori. CCOO considera que les dades aportades per l’empresa no justifiquen aquesta mesura, que respon més a una decisió estratègica de la companyia per deslocalitzar l’activitat a una altra planta que té a Calanda, on els costos productius són més baixos i on tenen més bonificacions fiscals.

A més, l’empresa tenia previst engegar un projecte punter a la planta vallesana per fabricar plaques fotovoltaiques que de cop i volta va desaparèixer de sobre la taula. Un projecte que podria donar continuïtat a l’activitat industrial de la fàbrica de Vacarisses.

CCOO lamenta que la direcció de Sevasa pretengui desfer-se d’una planta amb més de 40 anys d’experiència al sector i amb una plantilla qualificada que ha contribuït amb la seva feina diària al creixement de l’empresa.