Nit i dia contra la reforma laboral

Els sindicats recuperen les protestes amb motiu de l’aprovació definitiva de la reforma al Congrés dels Diputats

CCOO i UGT continuem la mobilització contra la reforma laboral en el marc de la unitat sindical. Avui, amb concentracions arreu de l’Estat en contra de l’aprovació definitiva de la reforma laboral, el dia 24, pel Congrés dels Diputats.
A l’Ebre donarem suport als companys de Tarragona. Avui, a les 22 h, comença una marxa des de la seu sindical (Rambla Nova amb carrer Ixart) fins a la Subdelegació del Govern (Plaça Imperial Tàrraco), amb concentració entre les 22.30 h i les 23.30 h. Demà dijous, a les 11.30 h, s’organitza una nova marxa des de la seu sindical fins a la Subdelegació del Govern.