Es manté la vaga a BASF Española a Tarragona el 4 de juliol

La plantilla ha votat majoritàriament en contra de la proposta d’acord feta en la mediació, perquè la considera insuficient

Dilluns 4 de juliol es manté la vaga convocada a BASF Española a Tarragona, després que que la plantilla hagi votat majoritàriament en contra de la proposta d’acord feta en l’anterior mediació. Un resultat que avala el plantejament de CCOO, que va rebutjar-la d’inici per considerar-la insuficient, a més de no incorporar les demandes del comitè d’empresa per recuperar de manera progressiva el poder adquisitiu perdut.

Després de la mediació de vaga feta avui, CCOO considera que els serveis mínims que s’han plantejat per dilluns són abusius, encara que s’han acceptat en un exercici de responsabilitat, ja que l’empresa no havia fet les feines prèvies per garantir la seguretat de les plantes de cara a la vaga.

CCOO lamenta l’enrocament de l’empresa, que no es mou de la seva proposta i no té en compte les reivindicacions de la plantilla per mantenir el seu poder adquisitiu.