Dilluns serà la primera jornada de vaga de la plantilla d’ACECSA

El proper dilluns, 21 de gener, els treballadors i treballadores d’ACEROS PARA LA CONSTRUCIÓN (ACECSA) faran la primera jornada de vaga de 24 hores per manifestar el seu rebuig a l’ERO que ha presentat l’empresa per retallar un 30% de la plantilla i en contra de la reducció salarial d’un 20% i l’augment de la jornada en 70 hores anuals que també planteja ACECSA (més informació).

En la reunió que van mantenir ahir el Comitè d’Empresa i la direcció no es va aconseguir desbloquejar la convocatòria de vaga. Les dues parts es van emplaçar a una nova trobada per a la setmana que ve per intentar acostar posicions.

L’empresa ACEROS PARA LA CONSTRUCCIÓN (Arboç del Penedès) pertany al grup CELSA i té una plantilla de 89 persones.