Desconvocatòria de la concentració de la residència d’Ascó

El comitè d’empresa desconvoca la concentració i manifestació de demà de la residència d’Ascó després que la reunió mantinguda aquesta tarda entre Ajuntament, La direcció de l’empresa i comitè d’empresa hagin trobat una possible manera de poder compensar la diferència salarial entre el salari de les persones treballadores i el que marca el conveni.

El comitè d’empresa i direcció del centre s’emplaça a començaments d’any a noves reunions per tal d’establir aquests mecanismes de compensació salarial.

El comitè d’empresa no descarta futures mobilitzacions en cas que aquestes negociacions no arribin a l’objectiu fixat. Demà a les 12:00 h hi haurà una assemblea informativa per les treballadores del centre.