Des de CCOO instem a la mobilització el personal laboral del Departament d’Educació (PAE) per evidenciar el malestar acumulat per la greu situació viscuda aquest inici de curs

CCOO insta a la mobilització des de la unitat del comitè intercentres, òrgan representatiu dels treballadors i treballadores que assumeix la responsabilitat de la negociació  amb el departament. Aquí podeu consultar el manifest del comitè.

CCOO entén que ens hem de mobilitzar perquè volem fer seure el departament en una mesa de negociació des d’una postura de força per aconseguir:

• Revisar i fer valer les funcions educatives del PAE.
  • Un pressupost sotmès a calendari per millorar el sistema informàtic BORPAS.
  • Una mesa tècnica per actualitzar la normativa de la borsa.
  • Que les TEEI d’escoles rurals esdevinguin educadores de llars d’infants pel que fa a sou i a condicions laborals.
  • La cobertura de les reduccions d’⅓ per substitucions a ½ jornada.

Per a CCOO és molt important que el personal PAE tingui la mateixa  consideració i el mateix reconeixement dins dels equips educatius que la resta de personal docent. Prou interpretacions interessades de les nostres funcions i horaris!

Cal que sortim al carrer per dir ben fort que som un personal imprescindible, i el personal imprescindible ha de ser valorat!

CONCENTRACIONS

• 26 de setembre, 17.30h, ST de Girona (pl. Pompeu Fabra, 1)
  • 27 de setembre, 17.30h, ST de Lleida (c/ Pica d’Estats, 2)
  • 28 de setembre, 17.30h, Consorci d’Educació de Barcelona (plaça d’Urquinaona)
  • 29 de setembre, 17.30h, ST de Tarragona (c/Sant Francesc, 7)

Dissabte, 8 d’octubre, a les 12 h totes i tots a la plaça de Sant Jaume de Barcelona. Amb tu tenim la força!

Igualment, CCOO vol destacar el resultat de l’enquesta realitzada al personal PAE:

S’evidencia que els nomenaments presencials han estat valorats molt negativament pel que fa a l’organització i al tracte rebut. Es proposa que en els propers hi hagi més organització, transparència i uns mitjans informàtics adequats.

Així mateix, les respostes de l’enquesta posen de manifest que hi ha un tant per cent massa elevat de treballadores i treballadors que realitza tasques i horaris al centre educatiu que no li corresponen, majoritàriament, al menjador i fent tasques del lleure educatiu.

Concentracio-Educacio-laborals

Ens veiem a Tarragona