Concentració a les portes de la central nuclear de Vandellòs per exigir un conveni digne per als bombers de Falck

Els bombers de Falck que operen a les centrals nuclears d’Ascó i de Vandellòs estan en vaga des de divendres per exigir un conveni digne a la direcció de l’empresa. Aquest dimecres, 9 de novembre, els comitès de Falck han convocat una concentració a les portes de la central nuclear de Vandellòs per fer sentir les seves reivindicacions i per deixar-li clar a Falck que sense un conveni just, hi haurà conflicte.

Després de gairebé dos anys de negociacions, el conveni segueix en punt mort i la direcció de Falck no ha deixat entreveure cap intenció de desencallar les negociacions, al contrari, continua tensant la situació i aboca la plantilla a la mobilització.

CCOO d’Indústria dona total suport als bombers de Falck i exigeix a l’empresa que s’assegui a negociar amb una voluntat real per desbloquejar les negociacions per avançar cap a un acord amb unes condicions laborals i salarials dignes i que posi fi a la precarietat actual que pateix la plantilla.

Així mateix, CCOO fa un toc d’atenció a ANAV per la postura que està mantenint davant d’aquest conflicte, forçant canvis d’horaris de les empreses contractistes per esquivar la vaga de Falck, una postura amb la que està aconseguint fer que el conflicte sigui més gran i afecti més gent. CCOO insta les parts a asseure’s per buscar solucions que permetin donar sortida a aquest conflicte i no fer-lo més gran.