CCOO Tarragona participarà als actes de la Diada Nacional de Catalunya 2023 de Tarragona

CCOO de Catalunya participarà, com cada any, en els actes de la Diada Nacional de Catalunya, el proper 11 de Setembre, i realitzarà la tradicional ofrena floral al monument de Rafael Casanova de Tarragona, conjuntament amb altres entitats de la ciutat.

La convocatòria de CCOO de Tarragona és a les 10.00 hores, al passeig marítim Rafael Casanova. Mercè Puig, secretaria general de CCOO de Tarragona, encapçalarà la delegació del sindicat.

El mateix dia, el sindicat també participarà a l’acte d’homenatge a Salvador Allende, a Tarragona, que consistirà en una ofrena floral. Serà a partir de les 11.30 hores als Jardins del Camp de Mart.

Igualment, CCOO participarà també en altres actes convocats arreu de Catalunya amb motiu de la Diada.

En el marc de la celebració de la Diada Nacional de Catalunya, el 13 de setembre, la Fundació Cipriano Garcia de CCOO de Catalunya ha organitzat l’acte de reflexió històrica comparada “100 anys de sindicalisme de classe i nacional sobre les figures de Salvador Seguí i Cipriano García.

11set 2023