CCOO d’Europastry assegura que no és cert que l’empresa tingui la intenció de crear 120 llocs de treball

La Secció Sindical de CCOO d’Europastry, S.A. de Sarral vol desmentir la informació publicada en diversos mitjans de comunicació que segons la versió de l’empresa, durant la visita d’Artur Mas, del passat 20 de febrer, a la inauguració de l’ampliació d’aquesta planta, es deia que es crearien fins a 120 llocs de treball entre directes i indirectes.

A la planta de Sarral, hi havia hagut una plantilla directa de 560 treballadors i treballadores, sense comptar subcontractes i ETT. De gener del 2009 a desembre de 2012 s’ha reduït la plantilla en 64 treballadors i treballadores, ja que d’una plantilla de 380 persones ha passat a una plantilla de 316 persones. Després de l’ampliació només hi ha hagut 12 contractacions de nova incorporació i hi ha personal que està treballant en les dues zones, l’antiga i a la nova ampliació.

La Secció Sindical de CCOO d’Europastry, S.A. de Sarral, vol deixar clar que és important desmentir la informació, per no crear falses il·lusions als treballadors i treballadores en atur, perquè molts i moltes estan constantment preguntant si estan contractant personal a l’empresa o no.

A més, la Secció Sindical de CCOO d’Europastry, SA, Sarral, diu que es regeixen pel Conveni de masses congelades de Catalunya, que actualment està paralitzat, i cobren els sous del 2010 i amb la incertesa que finalitza al juliol del 2013.

Oficina de Premsa de CCOO de Tarragona
Barcelona, 1 de març de 2013