CCOO acull el XIX Congrés de la Federació Internacional de Resistents, organització de caràcter antifeixista

27 d’octubre de 2023

La Fundació Cipriano Garcia acull els dies 27, 28 i 29 d’octubre el XIX Congrés de l’organització de caràcter antifeixista Federació Internacional de Resistents, amb la participació de gairebé 100 delegats d’arreu d’Europa i el Marroc. Les sessions de treball del congrés comencen el dissabte 28 a les 9 h a la sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana 16, Barcelona), i també tindrà esdeveniments en altres localitzacions de Catalunya.

La inauguració es farà al Saló de les Cròniques de l’Ajuntament de Barcelona, el divendres 27, a les 18 h, amb el lliurament dels premis Michel Vanderborght. Entre les premiades: Liliana Segre, senadora vitalícia i exdeportada al camp de Birkenau; Teresa Alonso, nena refugiada de la guerra a Rússia, on va patir el setge de Leningrad, i Delfina Tomás, nena refugiada de la guerra a França i Àustria.

27 d’octubre de 2023