Carta de convocatòria de l’Assemblea sindical oberta 2024

L’Assemblea sindical oberta (ASO) és un mecanisme de participació que, cada quatre anys, CCOO de Catalunya posa en marxa entre la seva afiliació i entre les entitats i els col·lectius amb qui tenim relació per esbrinar les seves preocupacions, interessos, idees i propostes amb l’objectiu de definir i preparar, amb un any d’antelació, els eixos de debat de cada procés congressual del sindicat. És a dir, l’ASO és un procés assembleari que ajuda a establir, des de la base, l’estratègia i l’acció de CCOO de Catalunya en defensa dels interessos de la classe treballadora.

Som la primera organització social del país, amb més de 146.000 persones afiliades, i és la nostra responsabilitat garantir la participació de tothom, i a tot arreu, per assegurar que les línies estratègiques de futur de CCOO es defineixen d’acord amb la realitat i els temps actuals i amb les opinions i les aportacions del màxim de persones i col·lectius. Aquest procés participatiu, que forma part del nostre ADN democràtic, ens fa únics com a organització social i és un motiu per sentir orgull col·lectiu: orientem la presa de decisions des de la base, de baix cap a dalt, i dediquem tot el temps necessari per fer-ho així.

Continuar llegint : https://www.ccoo.cat/noticies/carta-de-convocatoria-de-lassemblea-sindical-oberta-2024/