La Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya, en col·laboració amb la Fundació Ared, Grupo Efebe i Sorigué, desenvolupen un projecte de formació a dones

Aquesta ja és la segona edició d’aquest projecte de formació i inserció a dones en risc d’exclusió social i compta amb la participació de 7 dones i 3 joves en situació d’arrelament per formació

En aquest programa hi participen de forma col·laborativa la Fundació Ared, el Grup Efebé, l’empresa Constraula, del Grup Sorigué i la Fundació Laboral de la Construcció de Catalunya, entitat paritària i de referència al sector.

Amb aquest projecte, pretenen aconseguir la inserció laboral al sector de la construcció de dones en situació de risc d’exclusió social, comptant amb això amb la participació d’una de les empreses de serveis a la ciutat de Sorigué.

Un total de 10 persones realitzen la formació en un Certificat de Professionalitat d’Operacions Auxiliars de Revestiments Continus en Construcció, que pertany a la família d’Edificació i Obra Civil de 360 hores de formació teoricopràctica, subvencionat pel Consorci per a la formació contínua de la Generalitat de Catalunya i 80 hores de pràctiques en empresa.