Condol per la defunció del company Jesús Barba

Jesús Manuel Barba Sánchez, nascut a Badajoz, tenia 57 anys i ha mort després d’una llarga malaltia. Jesús era el responsable d’Organització de l’àmbit del Barcelonès a la Federació de l’Hàbitat. Des de fa 25 anys formava part del Comitè d’Empresa de Mullor, i des de fa uns 15 anys estava vinculat a la Federació de l’Hàbitat amb diferents responsabilitats en l’àmbit del Barcelonès. També ha format part de la Comissió Negociadora del Conveni de neteja d’edificis i locals. El Jesús era una persona de referència per als companys i companyes de la seva empresa i per als delegats i delegades del sector de neteja d’edificis i locals.

La vetlla tindrà lloc a partir de les 16.45 h d’aquesta tarda al tanatori de l’Hospitalet Gran Via (camí de Pau Redó, 205). La cerimònia tindrà lloc demà dimarts, 17 d’octubre, a les 10 h al mateix tanatori.

Des de la federació i des de tot el sindicat volem mostrar el nostre condol a la seva família i amics, i manifestar que el portarem sempre en el record.