CCOO lamenta profundament la pèrdua de Blanca Sánchez, membre de la direcció de la Federació de l’Hàbitat de CCOO de Catalunya

CCOO de Catalunya lamenta profundament la pèrdua, ahir a la nit, de Blanca Sánchez Blanco, membre de l’executiva de la Federació de l’Hàbitat del sindicat i del comitè d’empresa de Grupo BN.

Blanca Sánchez era netejadora, i des de l’any 2002, formava part del comitè de la seva empresa a Grupo BN, on va ser la seva presidenta. Va compatibilitzar la tasca al comitè amb la seva activitat al sindicat, on va ser escollida com a membre de la Comissió Executiva de la Federació de l’Hàbitat des de 2013, ocupant la secretaria de formació de la Federació.

Des del 2017 també era membre del Consell Territorial de la Fundació Laboral de la Construcció a Catalunya.

Ens deixa una de les imprescindibles, que ha estat fins a l’últim moment en la defensa i l’organització de la classe treballadora.

Que la terra et sigui lleu.