CCOO i UGT de Catalunya iniciem mobilitzacions en el servei de neteja de les oficines de Correos per l’impagament dels salaris de maig per part de l’adjudicatària Neteges JCordoba

Des que el  passat 15 de desembre l’empresa Neteges JCordoba va rebre l’adjudicació de la major part de lots dels servei de neteja de les dependències de Correos a escala estatal, la plantilla cobra malament i tard, no rep els EPI ni la roba de treball, ni té estructura directiva en els territoris a qui dirigir-se per solucionar problemes.

Després de mig any de patir aquestes circumstàncies, ahir les representants de CCOO i UGT vam rebre la notícia que l’empresa ha decidit no pagar les nòmines de les seves treballadores, amb l’excusa que l’empresa perd diners amb el contracte.

CCOO i UGT de Catalunya estem farts que administracions i empreses públiques adjudiquin contractes per sota de preu, i a empreses que manquen totalment d’estructura productiva per a cobrir-los, empenyent a la conflictivitat en les empreses i a la precarització de les condicions de treball.

Els dos sindicats comencem mobilitzacions per garantir que les treballadores i treballadors que netegen les dependències de Correos cobrin el seu salari i demanem que es rescindeixi el contracte a una empresa que, lluny de passar per problemes eventuals, sistemàticament incompleix les seves obligacions envers els treballadors i treballadores.

El proper 9 de juny, a les 15.00  h ens concentrarem davant de les dependències de Correos del Parc logístic de la Zona Franca (avinguda núm. 3, Barcelona)  per exigir els nostres drets en dos torns, a les 10 i a les 15 de la tarda.