A Línea Prevenció podràs trobar múltiples recursos en català en matèria de Seguretat i Salut

Recursos d’interès i utilitat en seguretat i salut per el sector de la construcció en diferents formats

La Fundació Laboral de la Construcció a través de la seva Línia Prevenció ofereix una gran varietat de continguts relacionats amb la seguretat i la salut en la construcció, d’utilitat per als professionals del sector i de la prevenció, amb l’objectiu de proporcionar informació i consolidar una autèntica cultura preventiva a través de nombrosos recursos.

Amb la finalitat de facilitar la millora de les condicions de treball a les obres i reduir la sinistralitat, la Fundació Laboral de la Construcció ofereix als treballadors i empresaris del sector i als professionals de la prevenció (tècnics, docents, etc.), serveis relacionats amb la seguretat i salut en la construcció que es poden descarregar de forma gratuïta: manuals, vídeos, cartells, pàgines web, jocs en línia, etc.

Entre aquests serveis, destaquen: servei d’assessorament i consultes sobre seguretat i salut, TPC empresa, laboratori d’assajos, jornades tècniques i webinars, visites a obres, sensibilització en centres educatius, Gesinprec, SESCO.

Per a més informació: https://catalunya.fundacionlaboral.org/actualidad/noticias/fundacion/linia-prevencio-es-un-servei-de-la-fundacio-laboral-de-la-construccio-format-per-un-ampli-equip-multidisciplinari-de-professionals

Logo Fundacion Laboral Construccion Catalunya