La Diputació de Barcelona elimina la comissió d’1.35 euros del caixer mòbil

La pressió dona fruits contra la injustícia

El número 86 de La Nostra Veu publicava, en la seva pàgina 16, un article el company Christian Jousseaume, membre de CCOO i portaveu de la Comissió Permanent del Consell Consultiu de la Gent Gran del Garraf on es denunciava la comissió d’1.35 euros per treure diners del servei de caixer mòbil, que havia posat en marxa la Diputació de Barcelona per tal d’ocupar el buit deixat pel tancament d’oficines bancàries i de caixers a 90 municipis petits de la província de Barcelona, un fet que afecta a unes 56.000 persones. El Christian ens informa que la pressió dona fruits i gràcies a l’acció del Consell Consultiu de la Gent Gran del Garraf, així com a la moció aprovada per unanimitat pel ple del Consell Comarcal del Garraf el 14 d’abril de 2025, la Diputació de Barcelona ha decidit eliminar el cobrament de la comissió per evitar la discriminació dels usuaris d’aquests municipis afectats. Així ho va explicar en un comunicat de premsa que va fer públic recentment. Una gran notícia que demostra que cal denunciar les injustícies per fer valer els nostres drets.