La CCOOtorra 1989-2024: 35 anys d’informació sindical

Exposició el dijous 29 de febrer vinent, a les 17 h, al local de CCOO de Badalona, al carrer Font i Escolà, 6.

Com sabeu, la CCOOtorra, «la revista impertinent que ni es compra ni es ven», és la publicació de la secció sindical de CCOO de l’Ajuntament de Badalona. Durant  35 anys, la CCOOtorra s’ha intentat mantenir fidel al seu esperit original i ha tractat de convertir-se en una eina informativa útil per a la plantilla municipal, compromesa amb la realitat social, local, nacional i internacional, sense abandonar en cap moment el seu esperit irreverent i impertinent, així com el seu humor àcid característic.

Per a commemorar aquest rellevant aniversari, hem preparat una exposició amb les portades més representatives de la revista de la secció sindical de CCOO de l’Ajuntament de Badalona, així com un llibre i un vídeo documental de 35 minuts que presentarem públicament.

A l’acte, també comptarem amb la intervenció de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.