Convocatòria per Maquinistes a FGC i accés al curs de preparació

Es dona a conèixer el procés de selecció que properament engegarà Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) per seleccionar 100 persones per a realitzar un curs de formació de maquinista, que una vegada superat, s’incorporaran a una bossa que permetrà cobrir les vacants que es generin a la línia Barcelona-Vallès o a la línia Llobregat- Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC)

La secció sindical de CCOO a FGC realitzarà un curs de preparació de la convocatòria, adreçat a afiliades i afiliats de CCOO i familiars directes de persones treballadores afiliades a CCOO de FGC.

Totes les persones interessades en el curs de preparació de la promoció impartit per la secció sindical poden fer la seva sol·licitud del 3 al 15 de març mitjançant el correu electrònic [email protected] indicant:

• Nom complet i DNI
  • Mail i telèfon mòbil de contacte
  • Document acreditatiu d’afiliació a CCOO
  • Nom i cognoms del familiar directe (únicament pels familiars directes de treballadors/es de FGC afiliats/des a CCOO)
  • Preferència de realització del curs: telemàtic o presencial (recomanat)
  • Torn de preferència d’assistència al curs de preparació: Matí o Tarda

Entre el 16 i 17 de març, les persones interessades rebran un correu a l’adreça que ens hagin fet arribar, indicant si han estat admeses amb indicació del torn, modalitat i instruccions necessàries per realitzar el curs.

L’acceptació a dur a terme la formació d’aquesta secció sindical no comportarà la validació automàtica dels requisits demanats per FGC. És responsabilitat de l’interessat/da la de verificar que compleix amb els requisits demanats per FGC. Per aquest motiu, us recomanem que inicieu els tràmits necessaris sol·licitats a les bases de la convocatòria.

Podeu començar a consultar el temari de l’oferta pública de treball descarregant-vos l’arxiu aquí.

Finalment, un cop obert el període podreu accedir a la pàgina d’inscripció a les proves de selecció que portarà a cap FGC el 12 d’abril.

Important: FGC obre la seva inscripció a les 9:00 del dia 16 de març i la finalitza a les 20:00 del 21 de març, amb limitació de les primeres 1.500 inscripcions.