Convocatòria d’assemblea per a l’elecció de les representants de Catalunya al Consell de la Secció Sindical Estatal del Grup Telefònica

En Comissió Executiva de la Secció Sindical Estatal del Grup d’Empreses Telefònica, s’ha aprovat la Constitució del Consell de la Secció Sindical Estatal del Grup d’Empreses Telefònica, màxim òrgan de direcció entre congressos.

Per a l’elecció de les persones que conformaran aquest Consell et convoco a l’assemblea d’afiliats/as que se celebrarà el dia 10 de desembre de 2025 a les 16:00h en:

  • CCOO de Tarragona al carrer August, 48, planta 2.
  • CCOO de Girona en carrer Miquel Blai , 1, sala planta 6
  • CCOO de Lleida en carrer d’Enric Granados, 5
  • CCOO de Barcelona Via Laietana 16, sala 46, planta 4


Amb un únic punt de l’ordre del dia:
1. Elecció de les 2 persones de Catalunya del GET que formaran part del Consell de la Secció Sindical Estatal del Grup d’Empreses Telefònica.

El termini de candidatures és fins a 5 dies hàbils abans de la data assenyalada per a la votació, és a dir, el 2 de desembre.

Les persones candidates hauran d’estar al corrent de pagament i amb 6 mesos o més d’antiguitat en el sindicat. La candidatura ha de remetre’s per correu electrònic i dins del termini marcat al següent email [email protected] acompanyada de la fotocòpia del DNI de totes les persones que conformin la candidatura.

Podràs comunicar-te per a qualsevol dubte relacionat amb el procés, a través del següent correu electrònic [email protected]

A l’espera de comptar amb la teva presència en l’Assemblea, rep una cordial salutació.