Concurs infantil de dibuix

Escollim la Postal de  felicitació de la FSC

S’aproximen les festes d’hivern i a la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO volem com cada any una postal nadalenca original i pròpia feta pels més petits.

La temàtica d’aquest any és “El canvi climàtic. Espanya es troba ja en un procés de canvi climàtic. Els fenòmens atmosfèrics són cada vegada més freqüents i intensos i durant els pròxims anys es preveu que es multipliquin si no es posa fre a l’escalfament global. De manera que, per a evidenciar aquests efectes. Tendim a pensar que el canvi climàtic és un problema llunyà, gairebé aliè, però no és així, cal que en prenem consciència abans que sigui irreversible.

Així doncs, us animen que participeu en la setena edició del concurs de dibuix infantil per a fer la felicitació que la federació vol adreçar a la seva afiliació en aquestes festes.

Es poden presentar al concurs nenes i nens amb qualsevol classe de vincle familiar amb les persones afiliades de la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya, d’edat no superior als 12 anys.

Guanyadors

Galeria de dibuixos presentats