Ens volem vives i lliures

Jornada contra les violències masclistes a la feina i a tot arreu

Dia: 13 de novembre del 2018

Hora: de 10 a 13 hores

Lloc: sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16, Barcelona)

Inscripció a la jornada clicant aquí

Les violències masclistes són les violències que s’exerceixen contra les dones simplement pel fet de ser dones. Són l’expressió més greu i devastadora de la discriminació i de la situació de desigualtat, en el marc d’un sistema de relacions patriarcals. En totes les seves formes i manifestacions formen part de la vida quotidiana de les dones i es produeixen en el conjunt dels àmbits de les relacions socials i laborals.

Les violències masclistes destrueixen vides i impedeixen el desenvolupament dels drets, de la igualtat d’oportunitats i de la llibertat de les dones. Posar fi a les violències masclistes requereix  l’apoderament i la llibertat de les dones, la resposta del conjunt de la societat i polítiques públiques contundents.

Amb aquestes jornades i la participació de l’FSC en el conjunt d’actes al voltant del 25-N, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, volem manifestar de nou el nostre compromís per a l’erradicació d’aquest flagell social i agafar forces col·lectives per denunciar i actuar.

Per veure el programa de les jornades mira l'arxiu adjunt veure arxiu
11/10/2018

Serveis a la Ciutadania de CCOO de Catalunya | Avís legal | RSS |