Estudia Anglès online amb Wellington per només 49 euros a l’any

Ens complau comunicar-vos que per al present any 2023, la FSC ha renovat l’acord subscrit amb Wellington Learning International per a l’estudi anglès en línia a tots els nivells, des de Principiant fins Avançat.

Gràcies a aquest conveni, l’afiliació podrà gaudir d’unes condicions especials a l’hora de matricular-se en els cursos en línia. A més, es posarà en marxa un nou pla de beques gratuïtes per a fills/as que actualment es trobin cursant Primària i ESO.

Amb relació als cursos per a adults, el descompte és de 100 € sobre el preu de mercat.

Per tan sols 49 € a l’any, les persones afiliades o familiars de primer grau podran estudiar sense límit el nivell d’anglès en línia que es triï. La persona que desitgi presentar-se als exàmens oficials per a obtenir la titulació pot pagar per lliure les taxes de l’examen. El pagament el faria directament a l’organisme examinador en acabar el curs, no es requereix el pagament per endavant.

Aquest avantatge és exclusiu per als afiliats/as que es trobin al corrent de pagament amb les quotes, i és extensible a familiars. Per a beneficiar-te d’ella és necessari que enviïs el teu certificat d’afiliació. Si no ho tens, o no ho tens actualitzat, pots aconseguir-ho aquí.

Per a realitzar la preinscripció i provar de manera gratuïta la plataforma d’estudi, pots visitar el següent enllaç