Dos delegats de prevenció d’empreses auxiliars s’incorporen a la coordinadora de seguretat de la parada de Repsol

L’ofensiva sindical de CCOO dona els seus fruits

Gràcies a l’ofensiva sindical en matèria de prevenció i seguretat que CCOO d’Indústria estem duent a terme als polígons petroquímics de Tarragona, hem aconseguit incorporar dos delegats de prevenció d’empreses auxiliars a la coordinadora de seguretat de la parada de Repsol olefines i química 2019, que ha començat avui.

CCOO d’Indústria valorem molt positivament aquest fet, ja que era una demanda llargament reivindicada pel sindicat, que permetrà coordinar millor les mesures de seguretat  i activitat preventiva de les contractes de Repsol durant l’aturada de l’activitat per a fer tasques de neteja i manteniment de les instal.lacions de la petroquímica.

Fins ara, en la coordinació de seguretat de la parada de Repsol hi intervenien només els tècnics de prevenció de la principal i les seves auxiliars, però no hi havia una participació sindical en aquesta coordinadora. Una fita molt important per a nosaltres.

Precisament, aquesta és una de les qüestions que es van plantejar en la coordinadora de CCOO dels polígons petroquímics i que CCOO d’Indústria vam traslladar a la patronal AEQT, amb un resultat positiu.