CCOO d’Indústria analitza l’afectació que poden suposar els canvis en la normativa europea sobre la fabricació de clor a les empreses del sector

La federació estatal CCOO d’Indústria ha elaborat un informe en el qual analitza la situació de les empreses de l’Estat que es dediquen a la fabricació de clor i l’afectació que poden suposar els canvis en la normativa europea que regula aquest tipus d’activitat i que impliquen un canvi en la tecnologia per fabricar el clor. L’informe es presentarà aquest dimecres en una jornada de treball amb les seccions sindicals de les empreses del sector a Catalunya (Ercros, Covestro i Inovyn-Solvay) per analitzar la situació concreta d’aquestes companyies i veure quines accions cal dur a terme en defensa de les inversions necessàries per garantir tant l’activitat com l’ocupació actual del sector.

Aprofitant aquesta jornada, CCOO d’Indústria convoca una roda de premsa aquest dimecres, 17 de febrer, a les 12 hores, al local de CCOO de Tarragona (c. d’August, 48, 2a planta, sala 21) per presentar les conclusions de l’informe i les propostes de CCOO per al sector.