Protesta dels treballadors i treballadores de Correos a Tarragona

Demà dimarts, 25 de novembre, la marea postal iniciarà els actes de protesta que culminaran a Madrid el dia 27 de novembre amb una gran manifestació

CCOO de Correos, conjuntament amb UGT i CSI-F, es manifestaran demà a Tarragona per una regulació laboral justa i un servei públic de qualitat. Les tres organitzacions sindicals de Correos realitzaran una concentració demà dimarts, 25 de novembre, a les portes de la Delegació d’Hisenda de Tarragona (Rambla Nova, 91), de 14.00 h a 15.30 h, per rebutjar la retallada de 8.000 llocs de treball que es produeix des del 2001, i per evitar que se’n puguin perdre 14.000 més.

CCOO, UGT i CSI-F titllen d’inadmissible que es retallin els drets laborals i ciutadans en favor del benefici econòmic devaluant el servei públic i denigrant-lo perquè acabi en mans privades.

Per informar de tots els actes previstos i de l’estat de la situació, demà a les 11.30 h a la seu de CCOO a Tarragona (c/August, 28), tindrà lloc una roda de premsa amb intervencions de Ramon Romeu, secretari general del Sector Postal de CCOO de Tarragona; d’Enrique Martín, secretari general del Sector Postal d’UGT de Tarragona, i d’Antonio Cruz, president de la Secció Sindical de CSI-F del Sector Correos de Tarragona.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 24 de novembre de 2014

Agenda:
Dimarts 25 de novembre de 2014
a les 11.30 hores (roda de premsa)
CCOO Tarragona – c/August, 28 (sala 21). Tarragona

a les 14.00 hores (concentració)
Deleg. Hisenda Tarragona – Rambla Nova, 91. Tarragona