Xerrada: “El que no ens expliquen del nou ens sanitari de Tarragona”

Roda de premsa prèvia: dijous 17 de juliol a les 17.15 h a la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Tarragona

CCOO s’oposa al nou intent de desballestar l’ICS i privatitzar la sanitat pública catalana, introduint capital privat. La crisi econòmica s’està utilitzant com a argument per aplicar brutals retallades en els serveis públics i per avançar a marxes forçades en el procés de privatització i desmantellament de la sanitat pública, a favor d’interessos econòmics empresarials i en contra de l’interès general.

Per explicar tot això a la població, CCOO ha organitzant una xerrada i debat participatiu en què intervindran Agustí Colom, exsíndic de la Sindicatura de Comptes de Catalunya; Josep Martí Valls, membre del Grup de Polítiques de Salut del Centre d’Anàlisi i Programes Sanitaris (CAPS), i moderarà el debat Carme Navarro, secretària general de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya. La xerrada serà demà dijous, 17 de juliol de 2014, a les 18.00 h, a la sala d’actes de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat a Tarragona (c/Sant Francesc, 3, Tarragona).

Prèviament a la xerrada els ponents atendran els mitjans de comunicació en roda de premsa, al mateix lloc, a partir de les 17.15 h.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 16 de juliol de 2014

Agenda:
Dijous 17 de juliol de 2014
17.15 hores (roda de premsa); 18.00 hores (xerrada)
Delegació Territorial del Govern Generalitat a Tarragona. c/Sant Francesc, 3. Tarragona