S’arriba a un acord a PREDINSA que resol el conflicte generat per l’impagament de salaris

El Sindicat d’Indústria de CCOO de Tarragona valora positivament l’acord al qual s’ha arribat aquest migdia amb la direcció de PREDINSA, un acord que ha estat possible gràcies a la pressió de la plantilla, que havia convocat diverses jornades de vaga com a protesta davant l’empresa per l’impagament de les nòmines del mes de març. Amb la consecució d’aquest acord, queda desconvocada la vaga prevista.

La direcció de PREDINSA ha abonat ja els salaris pendents als treballadors i treballadores, i convocarà una assemblea per al dilluns, 29 d’abril, per explicar a la plantilla quina és la situació econòmica de l’empresa.

PREDINSA és una empresa del sector de components per a l’automoció que està ubicada al poble de Santa Oliva (Baix Penedès) i que té una plantilla d’unes 50 persones.