El Comitè d’Empresa d’Europastry, de Sarral, decideix seguir amb les mobilitzacions

Concentració cassolada el dia 5 d’abril

Després de la primera concentració el passat dia 22 de març a la porta d’Europastry, SA, de Sarral, pels acomiadaments objectius que va realitzar l’empresa, havent-hi personal en plantilla eventual i d’ETT, el Comitè d’Empresa ha decidit seguir amb les mobilitzacions.

La pròxima serà una concentració cassolada el dia 5 d’abril de les 13 h a les 14.30 h a la porta del centre de treball. A més, exigirem que negociïn també el Conveni de masses congelades de Catalunya, que està paralitzat des del 2010, quan es va acabar. Hem d’asseure’ns el pròxim dia 12 d’abril i demanarem a la patronal que negociï i que no volem ni que desaparegui el Conveni ni que ens treguin més drets.

També traslladarem en una reunió a l’empresa Europastry el nostre malestar amb els acomiadaments realitzats així com amb la forma com s’han fet.

Oficina de Premsa de CCOO de Tarragona
Barcelona, 27 de març de 2013