La plantilla d’ACEROS PARA LA CONSTRUCCIÓN es mobilitza en defensa dels seus llocs de treball i condicions laborals

Dimarts 18 i divendres 21 de desembre

Els treballadors i treballadores de l’empresa ACEROS PARA LA CONSTRUCIÓN (L’Arboç del Penedès), que pertany al grup CELSA, inicien les mobilitzacions per manifestar el seu rebuig a la retallada de llocs de treball i de condicions laborals que suposa el pla de viabilitat que planteja la direcció de l’empresa, que es presentaria a principis de l’any que ve.

Demà dimarts, 18 de desembre, a partir de les 14’00 hores, es concentraran a les portes de l’empresa (situada al km 1.202 de la carretera N-340) per reivindicar els llocs de treball i donar suport als companys del Comitè d’Empresa, que estaran reunits amb la Direcció per intentar acostar posicions, cosa que demostra la voluntat negociadora de la representació dels treballadors per intentar arribar a un acord. La plantilla tornarà a concentrar-se a les portes de la fàbrica el divendres 21 de desembre.

El Sindicat d’Indústria de CCOO de Tarragona dóna suport als treballadors i treballadores d’ACEROS PARA LA CONSTRUCCIÓN (ACECSA) en les seves reivindicacions, i denuncia que l’empresa està aprofitant-se de la reforma laboral per acomiadar part de la plantilla i imposar que la resta treballi més hores, per menys diners i en pitjors condicions laborals.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 17 de desembre de 2012