Desconvocades les tres jornades de vaga a ELECNOR

S’arriba a un principi d’acord en el conflicte provocat pels trasllats

Finalment s’ha arribat a un principi d’acord a ELECNOR, de Tarragona, que ha permès resoldre el conflicte generat davant la decisió de l’empresa de traslladar dotze companys de manera definitiva a Itàlia. L’acord al qual han arribat les parts preveu la sortida de l’empresa de la majoria dels afectats, després d’haver negociat una indemnització per sobre del que estableix la llei. D’altra banda, també s’han acordat les condicions del trasllat de la resta de personal afectat.

Davant d’aquest principi d’acord, els treballadors i treballadores han decidit, en assemblea, desconvocar les tres jornades de vaga previstes per als dies 15, 17 i 19 d’octubre.

El Sindicat d’Indústria de CCOO de Tarragona valora positivament que s’hagi arribat a un acord, però adverteix les empreses del sector que es mantindrà vigilant davant la manca d’inversions i de la política de reducció de costos d’ENDESA i de les seves contractistes, i que prendrà les accions pertinents davant de qualsevol cas o intent de destrucció de llocs de treball i precarització de les condicions laborals dels treballadors i treballadores del sector.