Els treballadors de l’Hotel Imperial Tarraco desconvoquen la protesta després que l’empresa els ha ingressat el salari

CCOO alerta al grup HUSA que recuperaran les protestes si els endarreriments de les nòmines continuen

Els treballadors de l’Hotel Imperial Tarraco de Tarragona han desconvocat les concentracions de protesta previstes per demà dijous dia 10 i també pel dia 17 de maig, després de comprovar que aquest matí l’empresa els ha ingressat el salari corresponent al mes de març. Recordem que dilluns va finalitzar, sense acord, la reunió de mediació celebrada al Departament d’Empresa i Ocupació entre representants dels treballadors i representants de l’empresa. La mediació es va demanar perquè ja fa mes d’un any que pateixen continus i persistents endarreriments en el cobrament de la nòmina. Fins ara els treballadors s’havien mostrat comprensius perquè l’empresa els assegurava que tot s’arreglaria amb la venda de l’edifici de hotel Ritz de Barcelona, que fou venut el novembre per 68 milions d’euros. No obstant això, la situació no s’ha solucionat i els treballadors pateixen mes rere mes retards importants en el cobrament de les nòmines.

Des de CCOO considerem inacceptable la situació d’inseguretat i malestar que viuen els treballadors de l’Hotel i ja alertem que si el problema es repeteix, es recuperaran les mobilitzacions i fins i tot la possibilitat de vaga.