Celebrat el 2n congrés del sindicat intercomarcal Baix Llobregat-Alt Penedès-Anoia-Garraf

El dia 16 de febrer s’ha celebrat el 2n congrés del sindicat intercomarcal que ha fet balanç del treball realitzat en els diferents àmbits d’intervenció ( acció sindical, negociació, eleccions sindicals, formació, assessorament, afiliació….) , un balanç que ha estat valorat pel plenari del congrés i aprovat per unanimitat. També s’ha presentat i discutit el Pla d’Acció de la Unió Intercomarcal i de la Federació Serveis a la Ciutadania, i finalment el Pla d’Acció del sindicat intercomarcal el qual s’ha aprovat per unanimitat. Al llarg del congrés s’han produït intervencions que han incidit en el treball solidari que es realitza per part de companys de la secció sindical d’AENA, i Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, i l’emotiva intervenció d’un delegat Agent Rural tot fent referència als dos companys assassinats i com el sindicat s’ha bolcat de manera solidària en suport de les families dels dos companys, i del cos d’Agents Rurals.
Finalment s’han elegit les delegacions a congrés de la Unió Intercomarcal, al congrés FSC, al consell Unió Intercomarcal, al consell FSC, i la nova direcció del sindicat intercomarcal i secretaria general.El company Higini Pí ha estat reelegit com a secretari general del sindicat intercomarcal.