format impressió |  contrast  
Eleccions sindicals
Identificació
Usuari/a Password

què és això?
Idiomes


Cercador  
Convenis Legislació Cursos de formació continua Cursos de formació continua Documents Ofertes per a l'afiliació

La secretaria sectorial de la Funció Pública de la Generalitat de Catalunya, Teresa Aragonès, ha dictat una instrucció a tots els departaments de la Generalitat, que vulnera el dret constitucional a la vaga

CCOO de Catalunya denuncia que la Generalitat vulnera el dret de vaga dels seus treballadors i treballadores


La secretària sectorial de la Funció Pública de la Generalitat de Catalunya, Teresa Aragonès, ha dictat una instrucció a tots els departaments de la Generalitat, que vulnera el dret constitucional a la vaga dels empleats i les empleades públiques.
La instrucció de la senyora Aragonès vulnera el dret de vaga en els següents sentits:
1. Dóna ordres als departaments perquè ofereixin als treballadors la possibilitat de treballar fora de l'horari establert allargant la jornada, és a dir ofereix clarament que es facin hores extres durant el dimecres 29, amb una actuació clarament il•legal. La jornada laboral d'un dimecres és de 8 hores fins a les 15 hores i no pas cap altre. Aquesta instrucció no només és una actuació contrària al dret de vaga, sinó que també incompleix i vulnera l'acord de condicions laborals dels treballadors i treballadores de la Generalitat de Catalunya
2. Per incentivar aquesta actuació contrària a dret, ofereix compensar aquestes hores extres donant com a festiu una tarda de les que normalment es treballa, fet absolutament impresentable i inacceptable.
CCOO denuncia a la senyora Aragonès i la seva instrucció i entén que aquesta senyora ha mostrat la seva actitud, un cop més, contrària als drets dels treballadors i les treballadores públics, actuant de manera clarament il•legal.
CCOO actuarà legalment contra aquesta actuació.
CCOO recorda a la senyora Aragonès que no ha d'actuar com a piquet antivaga i que el seu paper com a càrrec públic de la Generalitat de Catalunya no és el d'instar a la il•legalitat i a la vulneració dels drets constitucionals i per aquest motiu i exigeix el cessament immediat de la senyora Aragonès com a secretària sectorial de la Funció Pública de la Generalitat de Catalunya.






Compartir a:
29/09/2010


Afilia't

Sindicats territorials

Sectors

Agrupacions

Seccions sindicals


Integra

CCOO Catalunya

fsc estatal

Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya

BOE

SME


© CCOO de Catalunya | Avís legal

Aquesta pàgina compleix els estàndards del World Wide Web Consortium (W3C) i és accessible per a persones discapacitades.

Codi XHTML 1.0 Transitional vàlid! CSS Vàlid! Nivell A de les Directrius d'Accessibilitat per al Contingut Web 1.0 del W3C-WAI