’30 anys de programa sindical a Televisió de Catalunya’, programa 300 de CCOO a TVC

El programa número 300 de CCOO a Televisió de Catalunya porta per títol 30 anys de programa sindical a Televisió de Catalunya i s’ha emès el dilluns 12 de setembre del 2023, al Canal 33. En aquest programa es fa un repàs del que han estat aquestes tres dècades d’emissions dedicades a recollir la vida laboral, social i política del nostre país, vist amb els ulls de la primera força sindical de Catalunya.

Fa 30 anys, el primer capítol del programa sindical de CCOO a Televisió de Catalunya es va dedicar a l’acomiadament lliure.

Era el 12 de juny del 1993 quan van començar les emissions a TV3 dels programes sindicals de CCOO i UGT. D’aquesta manera, la televisió pública catalana donava compliment al dret d’accés de les organitzacions socials més representatives a Catalunya, tal com recollien els seus estatuts de creació.

Podeu veure el programa 30 anys de programa sindical a Televisió de Catalunya en aquest enllaç.

Altres programes a https://www.ccoo.cat/programa-de-ccoo-a-tvc/